Începând cu 9 ianuarie 2016 se aplică prevederile Regulamentului nr. 524/2013 privind soluţionarea online a litigiilor în materie de consum. Dacă aveți litigii ne soluționate de către Brio-Bit puteți recurge la platforma SOL.

Art.4 OG. 130/2000 privind regimul juridic al contractelor la distanţa.

Comerciantul trebuie să transmita consumatorului, în scris sau pe un alt suport de informatii durabil, la dispozitia sau accesibil acestuia, în timp util, în perioada executării contractului, conditiile si modalitatile de exercitare a dreptului de denuntare unilaterală, pentru cazurile prevazute în prezenta ordonantă, sub forma clauzei următoare: "Consumatorul are dreptul să notifice în scris comerciantului că renunta la cumpărare, fără penalitati si fără invocarea unui motiv, în termen de 10 zile lucrătoare de la primirea produsului sau, în cazul prestărilor de servicii, de la încheierea contractului". Consumatorul poate denunta unilateral contractul la distanta, în termen de 10 zile lucrătoare, fără penalitati si fără invocarea vreunui motiv. Singurele costuri care pot cadea în sarcina consumatorului sunt cheltuielile directe de returnarea produselor. Termenul de 10 zile prevăzut pentru exercitarea acestui drept începe să curgă de la data primirii lor de către consumator. In cazul în care comerciantul a omis să transmită consumatorului informatiile prevazute la art.4, termenul pentru denuntarea unilaterală a contractului este de 90 de zile si începe să curgă, pentru produse, de la data primirii de către consumator.

Pentru a putea beneficia de aceasta prevedere va trebui sa pastrati ambalajul original al produselor. Pentru consumabile, de ex.: burghie, panze ferastrau, abrazive, adezivi, acumulatori, baterii, etc., prevederile ordonantei nu sunt valabile.