Cum cumpăr si garantie

Folosind meniul din stânga, navigați prin categoriile de produse sau lista producătorilor. Odată ce ați găsit un produs care se potrivește dorinţelor dvs., introduceţi cantitatea dorită şi apoi apăsaţi pe butonul pentru a-l adăuga în coşul de cumpărături.
  • Coșul de cumpărături

Veți fi direcționat în pagina coșului de cumpărături, unde aveți posibilitatea să revedeți lista produselor, să actualizați cantitatea produselor pe care intenționați să le comandați sau să renunțați la unul sau toate produsele selectate.

După ce veți apasa butonul , sistemul vă direcționează spre pagina de înregistrare.

  • Date personale

Completari-vă datele personale în formularul din pagină.
  • Detalii livrare

Selectari din lista de adrese disponibile adresa la care doriri să vă fie livrată comanda. Dacă doriri livrarea la o altă adresă completari formularul "modifică adresa". Daca averi de comunicat alte detalii privind livrarea produselor, completari câmpul "Instrucriuni speciale sau detalii comandă".
  • Informatii despre plată

In aceasta pagină aveti posibilitatea de a alege o modalitate de plată. Aveţi de ales între plata cu ordin de plată şi plata ramburs. Pentru a putea continua, trebuie să citiţi "Termeni şi Condiţii". Dacă sunteţi de acord cu aceste condiţii, puteţi finaliza comanda. Dacă doriti o altă adresă de facturare completaţi formularul "modifică adresa".

Important: Pentru a se putea emite Factura Fiscală, vă rugăm să introduceti în câmpul "Instructiuni speciale sau detalii comandă":

Pentru persoane juridice:
- Nr. Reg. Comertului
- CUI/CIF
- IBAN
- Banca
  • Confirmarea comenzii
Ultimul pas în finalizarea comenzii este verificarea tuturor datelor introduse de dumneavoastră si modificarea acestora acolo unde se impune.
 

Trimiterea comenzii

Pentru a comanda produsele alese, apăsaţi butonul . Imediat veţi primi, la adresa de mail cu care v-aţi înregistrat, confirmarea înregistrarii acestei comenzi.

GARANŢIE ŞI RETUR

Garantii

Toate Bunurile comercializate de catre BRIO-BIT SRL, beneficiaza de conditii de garantie conforme legislatiei in vigoare si politicilor comerciale ale producatorilor. Bunurile sunt noi (exceptie Bunurile resigilate), in ambalajele originale si provin din surse autorizate de fiecare producator in parte.

BRIO-BIT SRL va transmite impreuna cu bunurile comandate aceste certificate de garantie. Lipsa certificatului de garantie al Bunului trebuie semnalata in maxim 48 (patruzecisiopt) de ore de la receptia marfii pe adresa de livrare indicata de catre Cumparator. Orice sesizare ulterioara nu va fi luata in considerare.

Proprietatea asupra Bunurilor va fi transferata la livrare, dupa incasarea pretului.

Raspundere

BRIO-BIT SRL nu va fi responsabil pentru daune de orice fel pe care Clientul/Cumparatorul sau oricare terta parte o poate suferi ca rezultat al indeplinirii de catre BRIO-BIT SRL a oricareia dintre obligatiile sale conform Comenzii si pentru daune care rezulta din utilizarea Bunurilor dupa livrare si in special pentru pierderea acestora.

BRIO-BIT SRL nu raspunde de continutul, calitatea sau natura altor site-uri la care se ajunge prin legaturi din continut, indiferent de natura acestor legaturi. Pentru respectivele site-uri, raspunderea o poarta, integral, proprietarii acestora.

BRIO-BIT SRL nu ofera niciun fel de garantii directe sau indirecte cum ar fi: - serviciul va fi potrivit cerintelor Clientului/Cumparatorului - serviciul va fi neintrerupt, sigur sau fara erori de orice fel - produsele/serviciile obtinute gratis sau contra-cost prin intermediul siteului vor corespunde cerintelor sau asteptarilor Clientului/Cumparatorului

In limita prevederilor prezentului document, operatorii, administratorii si/sau proprietarii site-ului nu sunt sub nici o forma responsabili pentru relatiile sau consecintele acestora rezultand din, dar nelimitandu-se la, achizitii, oferte speciale, promotii, promovari, sau oricare alt tip de relatie / legatura / tranzactie / colaborare / etc. care pot aparea intre Client/Cumparator si oricare dintre cei care isi fac promovare directa sau indirecta prin intermediul siteului.

Dreptul si termenul legal de retragere

In conformitate cu articolul 9 (1) din Ordonanta de Urgenta nr. 34/2014 privind drepturile consumatorilor in cadrul contractelor incheiate cu profesionistii, Cumparatorul are la dispozitie un termen de 14 (paisprezece) zile de la data la care Cumparatorul sau o parte terta, alta decat transportatorul, indicata de Cumparator, intra in posesia fizica a produselor, pentru a-si exercita dreptul legal de retragere, fara a fi obligat sa-si motiveze decizia.

Modalitatile de exercitare a dreptului legal de retragere

Cumparatorul sau, dupa caz, destinatarul Comenzii, pentru a-si exercita dreptul de retragere, trebuie sa informeze expres BRIO-BIT SRL la urmatoarele date de contact: telefon 021.319.83.00, e-mail office@briobit.ro, cu privire la decizia sa de a se retrage din prezentul contract, utilizand o declaratie neechivoca, de exemplu, o scrisoare trimisa prin posta, fax sau e-mail. Cumparatorul poate completa si transmite electronic de pe site-ul BRIO-BIT SRL formularul standard de retragere pus la dispozitie sau orice alta declaratie neechivoca, folosirea formularului standard nefiind obligatorie. Daca insa Cumparatorul foloseste aceasta optiune, BRIO-BIT SRL ii va transmite fara intarziere, pe un suport durabil, de exemplu prin e-mail, confirmarea de primire a cererii de retragere. Pentru a respecta termenul-limita de retragere este suficient ca Cumparatorul sa trimita comunicarea privind exercitarea dreptului de retragere inainte de expirarea perioadei de retragere.

Produsele exceptate de la exercitarea dreptului legal de retragere

In conformitate cu articolul 16 din Ordonanta de Urgenta nr. 34/2014 privind drepturile consumatorilor in cadrul contractelor incheiate cu profesionistii, dreptul de retragere nu poate fi exercitat pentru Comenzile care se refera la: - furnizarea de bunuri care au fost desigilate dupa livrare, care nu mai pot fi returnate din motive de igiena sau protectie a sanatatii; - furnizarea de bunuri confectionate potrivit specificatiilor consumatorului sau evident personalizate.

Totodata, Cumparatorul ia la cunostinta ca nu va putea prevala de dreptul sau legal de retragere asupra produselor personalizate la cererea sa.

Consecintele exercitarii dreptului legal de retragere

In situatia in care produsele pot face obiectul dreptului legal de retragere, Cumparatorul care isi exercita dreptul de retragere in conditiile prevazute de prezentul articol cu privire la termenele si modalitatile de returnare a produselor, va putea obtine rambursarea contravalorii produselor returnate, precum si cheltuielile de expediere aferente Comenzii, cu exceptia costurilor livrarii, fara intarzieri nejustificate, si, in orice caz, nu mai tarziu de 14 (paisprezece) zile de la data la care BRIO-BIT SRL intra in posesia produselor. In temeiul art. 13 (2) din Ordonanta de Urgenta nr. 34/2014 privind drepturile consumatorilor in cadrul contractelor incheiate cu profesionistii, Consumatorul intelege si isi da in mod expres consimtamantul ca rambursarea sumelor sa se efectueze exclusiv prin transfer bancar, sens in care se obliga sa furnizeze catre BRIO-BIT SRL datele unui cont bancar pentru transferul sumelor. In orice caz, Consumatorului nu i se vor percepe comisioane ca urmare a unei astfel de rambursari. Cumparatorul este responsabil doar pentru diminuarea valorii produselor care rezulta din manipulari, altele decat cele necesare pentru determinarea naturii, calitatilor si functionarii produselor.

Cheltuieli

In conformitate cu articolul 14 (2) din Ordonanta de Urgenta nr. 34/2014 privind drepturile consumatorilor in cadrul contractelor incheiate cu profesionistii, cheltuielile de returnare a produselor vor fi suportate de Cumparator. Prin exceptie, in cazurile de neconcordanta intre produsele livrate si Comanda cheltuielile de returnare vor fi suportate de BRIO-BIT SRL

Dispozitii generale aplicabile returului produselor

Este obligatoriu ca produsele sa fie returnate catre BRIO-BIT SRL intr-o stare care sa permita repunerea lor la vanzare (produse in stare perfecta impreuna cu ambalajul original intact, accesoriile, prospectele, holograma, etc) cel mai tarziu, dupa caz, in termen de 14 (paisprezece) zile de la data la care Cumparatorul sau o parte terta, alta decat transportatorul, indicata de Cumparator, intra in posesia fizica a produselor. Retururile de produse trimise dupa expirarea acestui termen nu sunt acceptate.

 

Pentru mai multe informaţii, vă aşteptăm la adresa de mail: coman@briobit.ro

 

Adresa dvs. IP este: 3.236.146.28
Copyright © 2022 BRIO-BIT SRL. Bazat pe Zen Cart